PARTNER PORTALU

Badanie: Na każdy kilogram kupowanego przez klientów Tesco łososia przypada 60 kilogramów karpia

Autor: pr 18 grudnia 2013 14:04

Choć Polacy coraz chętniej sięgają po nowe smaki, Boże Narodzenie wydaje się być „odporne” na kulinarne nowości. Tuż przed Świętami Tesco zapytało swoich klientów, jakie produkty znajdą się na ich tegorocznym wigilijnym stole. Wyniki badania nie były zaskoczeniem. Królują barszcz czerwony z uszkami (78,2 proc. wskazań), pierogi z kapustą i grzybami (77,7 proc.) oraz karp (71,4 proc.). I właśnie karp jest najlepszym przykładem naszego podejścia do Świąt. Tuż przed Świętami, na każdy kilogram kupowanego przez klientów Tesco łososia, przypada... 60 kilogramów karpia

Nie gaśnie także świąteczna tradycja obdarowywania się słodyczami - jak pokazują analizy Tesco, listopad i grudzień nierzadko odpowiedzialne są za ok. 30 proc. całorocznej sprzedaży słodyczy.

Pojawiają się jednak pierwsze jaskółki zmian. Zostańmy przy rybach, tak popularnych w ostatnich dniach grudnia: Tesco przed Świętami codziennie sprzedaje kilkadziesiąt kilogramów okonia nilowego czy innych gatunków ryb, jeszcze kilka lat temu traktowanych jako egzotyczne. Przed Świętami o 15 proc. rośnie sprzedaż produktów do sushi i gotowych zestawów japońskiego przysmaku.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8243
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    9,32

  • Śr

    5,72

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.