Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Bakalie Frutavita w kilogramowym opakowaniu

Dystrybutor dodatków spożywczych, firma Katolik Group skonfekcjonowała najpopularniejsze bakalie i najzdrowsze dodatki spożywcze, które nabyć można pod nazwą Frutavita.
Reklama

- Rynek bakaliowych przekąsek rozwijała się bardzo dynamicznie. Producentom sprzyjają prozdrowotne trendy, za których sprawą konsumenci chętnie sięgają po naturalne, pełnowartościowe produkty, takie jak suszone owoce i orzechy – przyznaje Paweł Katolik, prezes zarządu Katolik Group. - Spełniając oczekiwania rynku my również wprowadzaliśmy paletę konfekcjonowanych dodatków spożywczych. Postawiliśmy przede wszystkim na jakość, pochodzenie i naturalność produktów. Pierwsze partie ukazały się o pojemności 1 kg. Docelowo pojawią się również opakowania o innych pojemnościach, a asortyment będzie się powiększać. Wszystkie nasze produkty pakowane są w torebki strunowe, co umożliwia wielokrotne otwieranie i zamykanie opakowania, a najważniejsze pozwala na zachowanie dłuższej świeżości i jakości. Nie brakuje nam również pomysłów na dalszy rozwój oferty – zapowiada Paweł Katolik.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum