Bakalland: Przekąski to przyszłościowa kategoria

– Kategoria zdrowych przekąsek jest naturalnie osadzona w panujących trendach, dlatego tak dynamicznie się rozwija. Zakładamy, że kategoria nadal będzie rosnąć dzięki bezpośredniej konotacji ze zdrowiem. Potwierdzają to też przeprowadzone prze nas badania „Trendy na rynku żywności”, w których konsumenci na pierwszym miejscu wśród czynników kluczowych przy wyborze żywności deklarowali, że zwracają uwagę na jej jakość (85 proc. badanych) – mówi Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager Bakalland S.A.
Bakalland, odpowiadając na oczekiwania konsumentów, od kilku lat rozwija portfolio swoich produktów właśnie pod kątem przekąskowym.
– Obserwując aktualne trendy i analizując prognozy dla rynku spożywczego, wiemy, że konsumenci chętnie sięgają po przekąski i jak bardzo przyszłościowa jest to kategoria. Dlatego chcieliśmy przedstawić bakalie w pełni przekąskowym wydaniu, proponując konsumentom najwyższej jakości składniki zamknięte w wygodnym opakowaniu, porcji na raz, w impulsowej cenie. W ten sposób powstała linia kilkunastu nowych, różnorodnych bakaliowych przekąsek „Chwyć & Jedz” – dodaje Agnieszka Pragacz, Senior Brand Manager Bakalland S.A.