Bakalland wybrał LiquidThread do obsługi nowej marki przekąsek
Firma Bakalland rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno - kreatywną nowej linii przekąsek, które pojawiły się na rynku. Medialnie marką zajmie się agencja LiquidThread należącą do Publicis Media - podały wirtualnemedia.pl
- Nową linię bakaliowych przekąsek stworzyliśmy z myślą o młodych konsumentach. Charakter kampanii uwzględnia specyfikę kanałów, dzięki czemu precyzyjnie dotrzemy do naszych odbiorców z komunikatem - mówi Agnieszka Pragacz, starszy kierownik marki w Bakalland SA.
Kampania nowych przekąsek Bakallandu obejmie telewizję, kino, internet i komunikację w mediach społecznościowych. LiquidThread przygotowuje strategie, ideę kreatywną, zajmie się produkcją wszystkich formatów reklamowych w tym pięciu spotów telewizyjnych. Agencja będzie również odpowiedzialna za obsługę nowego produktu w kanałach społecznościowych.
Działania, za które odpowiada LiquidThread, rozpoczną się jesienią. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla Bakalland SA zajmuje się Starcom.
Wprowadzana właśnie na rynek linia przekąsek Bakallandu obejmuje pięć produktów: Koko Loko, czyli połączenie nerkowca prażonego z chipsami kokosowymi oraz kostki kokosowej w czekoladzie, O! Żesz Sezam - prażony orzech arachidowy oblany miodem i otoczony w ziarnach sezamu, Cud Miód - połącznie prażonego nerkowca oraz chrupiącej prażone kukurydzy pokrytej miodem, Słona Ona - prażona kukurydza pokryta solą oraz Love Las - połączenie żurawiny z sokiem z jagód oraz prażonego migdała w białej czekoladzie z różaną otoczką.

- 09:08 Kryzys przyniósł falę zwolnień
- 09:01 AliExpress szykuje się do walki z Allegro?
- 08:54 Pizza Hut: Strona www i aplikacje stały się wirtualną restauracją
- 08:51 W Gdańsku muszą zniknąć słupy z gigantycznymi logotypami. Sieci odwołują się
- Śr 21:32 ZPPHiU: Ponowne obostrzenia w handlu doprowadzą do kolejnych upadłości...
- Śr 21:28 Był eBay, jest Allegro, nadchodzi Amazon...
- Śr 19:29 Kaufland otwiera drugi market w Zielonej Górze. To 226. sklep sieci
- Śr 17:31 Minister zdrowia: Od 27 lutego zasłanianie ust i nosa będzie możliwe tylko...
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Żabka inwestuje w zautomatyzowane centrum logistyczne pod Warszawą
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 Dino, Specjał, Eurocash - zobacz, ile firmy otrzymały pomocy publicznej
- 6 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
937 sklepów Carrefoura w Polsce ze spadkiem sprzedaży o 0,6 proc
-
Tarcza Finansowa 2.0. Jak skutecznie sięgnąć po pomoc?
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.