PARTNER PORTALU

Barilla startuje z nowa kampanią. Tematem przewodnim miłość

Autor: pr 12 kwietnia 2021 11:20

Barilla startuje z nowa kampanią. Tematem przewodnim miłość fot. materiały prasowe

W nowej globalnej kampanii Barilla powraca do swojego emocjonalnego charakteru komunikacji i wyraża, podobnie jak w kampaniach z dawnych lat, pragnienie dotarcia do ludzkich serc. Razem z nowym hasłem „Barilla. Miłość w gestach”, przygotowywanie makaronu staje się sposobem na przekazanie tego, czego często nie potrafimy wyrazić słowami.

Wokół tej właśnie narracji obraca się wideo kampanii, które reprezentuje nowy manifest marki Barilla. Otwierający się pytaniem „Co możemy powiedzieć bez słów?” film, przedstawia klasyczne, a zarazem współczesne historie, które nadają nowe znaczenie daniu z makaronu, przygotowanemu dla ukochanej osoby. Te same historie będą tematem zintegrowanej globalnej kampanii, która jest emitowana w 40 krajach od 11 kwietnia.

U podstaw emocjonalnego charakteru nowej linii przewodniej kampanii, leży piosenka "Beautiful That Way" zespołu Noa. Jest ona reinterpretacją utworu „La Vita e Bella”, który przywodzi na myśl ciepłe, znajome uczucia, od dawna charakteryzujące markę Barilla. 

„Nasza nowa globalna narracja wyznacza historyczny moment dla marki Barilla. Marka wraca do korzeni, czyli do swoich najbardziej kultowych kampanii, jednocześnie doskonale dostosowując je do wyzwań obecnych czasów. Dziś wszyscy potrzebujemy poczuć się bardziej ludzcy, bliżsi, a miłość pokazana w gestach może zrobić różnicę” – komentuje Gianluca Di Tondo, Globalny Dyrektor ds. Marketingu firmy Barilla.  

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8878

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,95

  • Śr

    3,86

  • Min

    3,10

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.