PARTNERZY PORTALU

Beata Kozidrak współpracuje z Żabką i Coca-Colą

Autor: MK 11 maja 2021 10:19

Beata Kozidrak współpracuje z Żabką i Coca-Colą Coca-Cola w swojej kampanii stawia na zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego smaku, fot. materiały prasowe

W kwietniu br. Coca-Cola wprowadziła nową recepturę dla Coca-Cola Zero Cukru. Za pomocą hasła – Najlepsza Coca-Cola ever? – marka zapraszała do spróbowania nowego produktu. Teraz do odpowiedzenia sobie na to pytanie zachęca nowa ambasadorka – gwiazda polskiej sceny muzycznej – Beata Kozidrak.

- W drugiej odsłonie kampanii zachęcamy konsumentów, by sami przekonali się, czy to „Najlepsza Coca-Cola ever?”. Zmiany często bywają dobre i warto dawać im szansę – nawet jeśli to, co znamy, wydaje się doskonałe. W końcu aby się przekonać, trzeba najpierw spróbować – tak jak Beata Kozidrak w ostatnim spocie zrealizowanym wspólnie z Żabką - mówi Natalia Grzybicka, Coca-Cola Senior Brand Manager, odpowiadająca za kampanię w Polsce.

- Wybór nowej ambasadorki Coca-Cola Zero Cukru był prosty. Niekwestionowana diwa od lat podbija serca fanów w każdym wieku. Pani Beata doskonale wpisuje się w koncepcję naszej kampanii, oddając jej ducha jak nikt inny - podsumowuje Klaudia Pac, Coca-Cola Digital Project Manager.

W nowej reklamie, w poszukiwaniu orzeźwiającego smaku Coca-Cola Zero Cukru, w sklepie pojawia się sama Beata Kozidrak. W zabawnej, lekkiej formule, charakterystycznej dla kampanii Żabka. Mały wielki sklep, okazuje się, że nie tylko artystka potrafi „robić niezły dym”.
 
- W naszej komunikacji w niekonwencjonalny sposób opowiadamy o codzienności, dodając nieco żartu i humoru, dzięki czemu skradliśmy serca Polaków. Z naszymi dostawcami tworzymy wspólne przedsięwzięcia marketingowe, wykorzystujące w kreatywny sposób naszą platformę reklamową. Tym razem, dzięki współpracy z Coca-Cola, w sklepach naszej sieci „niezły dym” zrobi legendarna artystka polskiej sceny muzyczne - mówi Jarosław Serednicki, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w firmie Żabka Polska.

Coca-Cola w swojej kampanii stawia na zachęcenie konsumentów do spróbowania nowego smaku. Czy to Najlepsza Coca-Cola ever? By się przekonać, wystarczy… jeden żapps. Marka wraz z Żabką przygotowała specjalną promocję dla użytkowników aplikacji mobilnej żappka. Do rozdania czekają aż 2 miliony puszek Cola-Cola Zero Cukru.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Tylko Polska 2021-05-15 16:07:36

    Ja rozumiem, że dla pieniędzy się zrobi bardzo wiele, ale Pani Beato, oni wykorzystują franczyzobiorców, spychają wszystkie koszty na nich i zostają przy tym z bardzo dużymi długami które doprowadzają całe rodziny do ruiny. Franczyza w Polsce to jest naprawdę współczesne niewolnictwo.



  • Paulina 2021-05-14 09:55:00

    Z racji tego, że jestem fanką tego słynnego napoju przeczytałam nawet książkę Tajemnica Coca-Coli. Przyjemna i lekka powieść przygodowa warta przeczytania :)

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)





BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10849
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,74

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.