Będą cyfrowe koszyki zakupowe w Netto

Rozwiązanie zostanie początkowo wprowadzone do pięciu sklepów Netto w Danii. Start już od lipca.
Duński detalista ma nadzieję, że nowy system spodoba się klientom, dla których priorytetem podczas zakupów jest szybkość. Nowe usprawnienie eliminuje konieczność stania w kolejkach.
Cyfrowy koszyk zakupowy jest połączony z aplikacją Netto+ na smartfonie klienta.
„Naszym celem każdego dnia jest zapewnienie klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych” – skomentował dyrektor Netto Braw Bakir. „Podczas gdy niektórzy chcieliby poświęcić dodatkowy czas na znalezienie odpowiednich przedmiotów, nasze nowe rozwiązanie jest ofertą dla tych, którzy chcą łatwo i szybko przejść przez proces zakupu”.
Okres testowy jest realizowany we współpracy z nowozelandzką firmą Imagr, dostawcą rozwiązań automatycznych kas dla supermarketów.
Netto sprawdza rozwiązania przyszłości już dziś
„Jesteśmy zadowoleni z naszej umowy z Salling Group” – powiedział William Cromley, dyrektor generalny Imagr. „Zarówno sprzedawcy detaliczni, jak i konsumenci wymagają innowacji i technologii, które mogą przenieść doświadczenie zakupowe na nowy poziom, a cyfrowy koszyk na zakupy jest do tego silną propozycją”.
„Branża handlu detalicznego stale się rozwija, a jeśli mamy nadal być atrakcyjni dla naszych klientów, musimy również być gotowi wypróbować rozwiązania przyszłości już dziś” – dodał Bakir.