Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

BelVita startuje z nową kampanią. Mateusz Gessler twarzą marki

Marka belVita startuje z nową kampanią pod hasłem „Śniadania, że u la la”. Ambasadorem marki został znany restaurator polsko-francuskiego pochodzenia, Mateusz Gessler.
Reklama

Nową kampanię marki belVita promować będzie hasło „Śniadania, że u la la” oraz materiały komunikacyjne nawiązujące do Francji.

Nowa kampania marki belVita będzie miała silne wsparcie mediowe, PR-owe
oraz sprzedażowe. W telewizji emitowany będzie billboard sponsorski, a w digitalu zupełnie nowa kreacja z udziałem ambasadora – Mateusza Gesslera. Dodatkowo, w dniach 2.01-10.02.2019 roku będzie miała miejsce loteria konsumencka promowana hasłem kampanii: „Śniadanie, że u la la”.
Zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Mindshare. Za kreacje odpowiada IQ Marketing. Obsługę social media powierzono agencji Isobar. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum