Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Beyond Meat pracuje nad zmianą trendu konsumpcji mięsa. Prezes OFZ wierzy w roślinne burgery

Sieć delikatesów ekologicznych Organic Farma Zdrowia rozszerzyła swoją ofertę o Beyond Burger. Jak opisuje sieć, to pierwszy burger roślinny, który wyglądem, smakiem i obróbką przypomina wołowinę tak bardzo, że jest sprzedawany w amerykańskich sklepach spożywczych w opakowaniach na produkty mięsne.

Reklama

W czym tkwi wyjątkowość Beyond Burgera? - Postanowiliśmy podzielić się z naszymi klientami odkryciem, jakiego dokonaliśmy. Ten burger ma niesamowicie soczysty, „mięsisty” smak tradycyjnego wołowego burgera, z takim wyjątkiem, że zawiera 20 g białka roślinnego, a więc więcej białka niż burger wołowy. Dodatkowo nie ma w swoim składzie GMO, soi ani glutenu - mówi Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia. - Niepodważalnym atutem jest skład Beyond Burgera, a więc proste, świeże składniki pochodzenia roślinnego. Źródłem białka jest groch, z kolei śladowe ilości buraków nadają burgerowi mięsistej czerwieni. Olej kokosowy i skrobia ziemniaczana zapewniają apetyczną soczystość i mięsistość. To wszystko składa się na pysznego burgera wytwarzanego wyłącznie z roślin – dodaje prezes.

Producentem burgera jest firma Beyond Meat, w której swoje akcje mają Bill Gates, Leonardo DiCaprio i międzynarodowy koncern Tyson Foods. Spółka pracuje nad zmianą trendu konsumpcji mięsa, które spożywamy, zastępując białko zwierzęce białkami pochodzenia roślinnego.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.