Bezgluten ma nowe logo i opakowania produktów
Marka produktów bezglutenowych i niskobiałkowych Bezgluten zmienia logo i opakowania. Projekty przygotowała agencja Communication Unlimited - podały wirtualnemedia.pl
Zmiany są elementem nowej strategii marketingowej marki. Jej wyróżnikami są jest bezpieczeństwo oraz smak produktów. - Projektując nowe opakowania dla marki Bezgluten, zaczęliśmy od motywu przekreślonego kłosa - międzynarodowego oznaczenia produktów bezglutenowych. Przekreślenie po przeskalowaniu przecina cały layout opakowania jak przekątna. W swojej ofercie Bezgluten ma ponad 400 różnorodnych produktów do prowadzenia diety bezglutenowej oraz niskobiałkowej - pieczywo, mąki, koncentraty, słodycze, przekąski, makarony, produkty śniadaniowe, zupy, sosy, przyprawy oraz produkty garmażeryjne.

- 13:54 Minister zdrowia: Do czwartku zostanie ogłoszona decyzja w sprawie obostrzeń
- 13:44 Konfederacja Lewiatan: Podatek od sprzedaży detalicznej muszą płacić także...
- 13:38 Sieć supermarketów Denner skorzysta z energii słonecznej z elektrowni na tamie
- 13:30 Po debiucie akcje InPostu zyskują
- 13:11 Circle K wspiera pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży
- 12:57 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
- 12:54 HRE: w grudniu 2020 r. rekord oszczędności Polaków
- 12:22 W tym roku powstanie kilka sklepów Easy Auchan na stacjach bp
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Barbora rusza z e-sklepem w Warszawie. Do maja darmowa dostawa
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 5 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Grodzisk), Internetowa, 40.26 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Jasień (Kiełpinek), Sympatyczna, 63.20 m², wynajmę mieszkanie
- Dom, Wrocław Żerniki (Fabryczna), Gromadzka, 82.20 m², sprzedam dom
- Lokal użytkowy, Gdańsk, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 91.50 m², sprzedam lokal użytkowy
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
-
Max
29,40
-
Śr
22,64
-
Min
14,40
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.