Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

bi1 rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną

Sieć bi1, w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu rozpoczyna kampanię informacyjno-edukacyjną. Kampania, której motto brzmi: „Im więcej wiem, tym zdrowiej jem”, jest odpowiedzią na wyzwania zrównoważonego rozwoju oraz na potrzeby poszczególnych grup społecznych: klient, społeczność lokalna, dostawca.
Reklama

Z myślą o klientach bi1, w ramach kampanii „Im więcej wiem, tym zdrowiej jem” zrealizowany został również projekt testowania przez Ambasadorów Produktu, oferowanych przez sklepy bi1 produktów z własnej produkcji oraz z segmentu zdrowej żywności. Celem tej akcji było podzielenie się z klientami wiedzą i przekazanie rzetelnych opinii o testowanych artykułach.

Celem kampanii jest również wspieranie lokalnych społeczności, szczególnie lokalnych dostawców i producentów poprzez promowanie ich produktów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum