Biały niedźwiedź Coca-Coli na piżamach Tezenis

Motywem przewodnim produktów z serii świątecznej bielizny jest biały niedźwiedź, znany z kampanii świątecznych Coca-Coli. Jego różne interpretacje można zobaczyć na wszystkich elementach kolekcji – od bawełnianych koszulek i spodni, po kombinezony do spania. Cała kolekcja – damska oraz męska - jest dostępna w sklepie internetowym marki Tezenis oraz w wybranych salonach stacjonarnych.
- Współpraca z markami modowymi takimi jak Tezenis, to dla nas doskonały sposób na zbliżenie się do konsumenta, który uwielbia modę i jednocześnie chce relaksować się w zaciszu domowym. Marka Coca-Cola od lat towarzyszy nam podczas Świąt i jest dla wielu jednym z elementów świątecznego czasu – mówi Magdalena Kluziak, Brand Manager marki Coca-Cola w Polsce.
To drugi raz, gdy obie marki połączyły siły, by stworzyć limitowaną kolekcję ubrań. Po raz pierwszy Coca-Cola i Tezenis współpracowały w 2016 roku, gdy na rynku pojawiła się linia ubrań sportowych i rekreacyjnych, która wyprzedała się.
Świąteczna kolekcja Coca-Cola i Tezenis dostępna jest w 32 krajach w Europie, a jej wprowadzeniu na rynek towarzyszy kampania w mediach społecznościowych.