Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka: 93 proc. towarów pochodzi od dostawców z Polski

W 2019 r. Grupie Jeronimo Martins udało się ok. 90 proc. produktów żywnościowych pozyskiwać lokalnie. Pierwotnie firma zakładała, aby wskaźnik utrzymać na poziomie 80 proc.
Reklama

W sklepach Biedronka żywność oraz towary z kategorii non-food w 93 proc. pochodzą od lokalnych dostawców. W Portugalii 83% z nich pochodziło z lokalnych źródeł (79% w Pingo Doce i 98% w Recheio). W Kolumbii (Ara), ponad 95% produktów zostało zakupionych od lokalnych partnerów.

W 2019 roku firmy z Polski stanowiły w 93 proc. dostawców Biedronki w kategorii mięsa, w 100 proc. jeśli chodzi o ryby, w 68 proc. w przypadku warzyw i owoców, w 96 proc. w przypadku kategorii pieczywo i ciasta oraz w 51 proc. w kategorii kwiaty.

Dwa lata wcześniej, czyli w 2016 r. lokalni dostawcy Biedronki stanowili 79 proc. w przypadku kategorii warzyw i owoców, 98 proc. w kategorii mięsa, 99 proc. w kategorii ryby, 97 proc. jeśli chodzi o pieczywo i ciasta oraz 46 proc. w kategorii kwiaty.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum