PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY
  • Partner portalu
  • Partner portalu

Biedronka: Cel 11,5 proc. udziałów w rynku w 2010 roku

Autor: Reuters/dlahandlu.pl 23 czerwca 2010 12:24

Sieć Biedronka, lider polskiego handlu detalicznego spodziewa się w 2010 roku zwiększenia swoich udziałów w rynku o 1,5 punkta procentowego.

Wzrost udziałów rynkowych do 11,5 proc. w 2010 roku będzie możliwy dzięki otwarciu 100 nowych sklepów w tym roku. Oznacza to, że Biedronka zamknie ten rok 1600 placówkami ze swoim logo. - Nasze udziały rynkowe w 2009 roku wynosiły 10 proc. Nasz cel na 2010 rok to 11,5 proc. - powiedział Tomasz Waligórski.

Biedronka odpowiada za 56 proc. sprzedaży całej grupy Jeronimo Martins. Sprzedaż sieci w I kwartale 2010 roku wyniosła 1 mld euro i był to wzrost o 36,7 proc w porównaniu z I kwartałem 2009 rok. Waligórski uważa, że Biedronka osiągnęła na rynku sukces głównie, dzięki rozwojowi marki własnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7834
Ilość aktualnych ofert: 472067

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.