Biedronka chce podbijać rynek promocjami tematycznymi

Spowolnienie gospodarcze sprawiło, że cena dla klientów stała się jeszcze bardziej istotna. - Konsumenci poszukują wyrazistych ofert opartych na atrakcyjnej cenie. Uzupełnienie naszej oferty codziennie niskich cen o takie okazje jest efektem dostrzeżenia tych oczekiwań. Poza tym rozwijamy formułę akcji tematycznych, w naszych okresowych ofertach pojawiają się innowacyjne pomysły. Ostatnie przykłady to oferta win medalowych czy propozycja sukienek wieczorowych zaprojektowanych przez młodych polskich projektantów z ASP w Łodzi. Tego typu akcje na pewno będziemy kontynuować. To jest to, czym chcemy nadal zaskakiwać naszego klienta - zapewnia Tomasz Suchański.
Jeronimo Martins planuje uruchomić w Polsce nowy format sklepów. Zmodyfikowane Biedronki mają opanować duże miasta, gdyż trudno znaleźć tam lokale o powierzchni ok. 700 mkw., więc zdecydowano, że dyskonty się skurczą. Nowe sklepy mają mieć nawet mniej niż 200 mkw. Jeronimo Martins chce wejść w rynek convenience, czyli małych sklepów do których wpadamy po szybkie zakupy.