Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka chce walczyć o klienta asortymentem na wyłączność

W czerwcu do sklepów Biedronki trafią bluzki dla kobiet i T-shirty dla mężczyzn zaprojektowane przez studentki w ramach trzeciej edycji konkursu 'Młodzi projektanci dla Biedronki", organizowanego przez sieć przy wsparciu Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Reklama

W ramach poprzednich edycji do sprzedazy trafiały sukienki, tuniki i bluzki, zaprojektowane przez studentów ASP. Do tej pory sprzedanych zostało blisko 40 tys. egzemplarzy takich sukienek, tunik i bluzek. Rynek odzieżowy w Polsce wart jest ponad 30 mld zł, co wyjaśnia dlaczego Biedronka stara się na nim zaistnieć z in-outowymi akcjami sprzedaży odzieży. Nie jest to jednak jedyny asortyment, który na wyłączność pojawi się w najbliższym czasie w sklepach Biedronka. Pod koniec listopada bowiem do sklepów tej sieci ma trafić ilustrowana książka dla dzieci w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Biedronka będzie współwydawcą tej ksiązki wraz z wydawnictwem Zielona Sowa, a pozycja zostanie wyłoniona w ramach konkursu literackiego dla autorów i ilustratorów "Piórko 2015".

Jak wynika z danych Deloitte niska lojalność polskiego klienta w ostatnim czasie jeszcze się zmniejszyła i to zarówno wobec detalistów, jak i producentów. Klienci poszukują niskich cen i z tego powodu szukają promocji raz w jednej raz w innej sieci handlowej. Chęć utrzymania klientów zmusza sieci do stosowania coraz większych obniżek cen, co z kolei przekłada się na wzrost deflacji. Presję cenową sieci starają się zrekompensować poprzez zwiększenie atrakcyjności oferty, która ma przeciwdziałać niskiej lojalności klientów.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (5)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.