PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Biedronka: Chcemy lepiej zrozumieć potrzeby klientów

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2020 10:04

Biedronka: Chcemy lepiej zrozumieć potrzeby klientów Zadaniem rzecznika klienta jest reprezentowanie głosu klientów, fot. materiały prasowe

- Efektem pracy rzecznika klienta na bazie analizowanych spraw mają być konkretne rekomendacje, często o charakterze systemowym. W ten sposób, zgłoszenie otrzymane nawet od pojedynczego klienta, może przyczynić się do lepszego zrozumienia potrzeb klientów Biedronki, czy wdrożenia innowacji - mówi Jan Kołodyński, młodszy menedżer ds. relacji zewnętrznych w sieci Biedronka.

Decyzja o utworzeniu stanowiska rzecznika klienta w Polsce jest kolejnym krokiem mającym na celu wyznaczanie standardów w branży handlu detalicznego w naszym kraju. Biedronka była jedną z pierwszych sieci detalicznych, która zaoferowała swoim klientom opiekę Biura Obsługi Klientów – działa ono już od 2008 roku, 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.

- Zaznaczamy, że blisko połowa przesyłanych zapytań ze strony klientów do BOK Biedronki dotyczy chęci otrzymania odpowiedzi na pytania, a nie zgłoszenia reklamacji bądź skargi. Zadaniem rzecznika klienta jest reprezentowanie głosu klientów, poszukiwanie rozwiązań ich spraw, z którymi wcześniej zajmowało się Biuro Obsługi Klienta. Są to przypadki indywidualne i dotyczą różnych obszarów styczności klientów ze sklepami - wyjaśnia Jan Kołodyński.

Ponieważ stanowisko rzecznika klienta w Polsce dopiero zostało ogłoszone z końcem lutego, trudno jest na tym etapie zadeklarować jakimi przypadkami konkretnie będzie się zajmować rzecznik. To zależy od tego, które sprawy zostaną przez klientów zgłoszone.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5769
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.