Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka dla WOŚP - okładka dla pupila lub zakupy z asystą

Aukcje Biedronki na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy mogą zainteresować właścicieli psa lub kota czy zwolenników zdrowego stylu życia w trosce o zdrowie i środowisko. Okładka dla pupila lub asysta zakupowa eksperta - to kolejne formy wsparcia sieci, sponsora głównego 31. Finału WOŚP, z których cała kwota zostanie przekazana na walkę z sepsą.
Reklama

Profesjonalna sesja zdjęciowa dla psa lub kota z publikacją zdjęcia

Coroczne, internetowe aukcje na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy są nieodłącznym elementem każdego Finału. Biedronka uruchomiła dwie aukcje, których założeniem jest zaproponowanie klientom czegoś charakterystycznego tylko dla tej sieci, czego nie można spotkać nigdzie indziej na rynku, ani nabyć komercyjnie. Na licytację trafiła profesjonalna sesja zdjęciowa dla psa lub kota zakończona publikacją zdjęcia na okładce kwartalnika "Pupilowe Sprawy" oraz zakupy z ekspertem Biedronki i voucherem o wartości 300 zł. Ta druga inicjatywa wpisuje się w jeden z filarów strategii zrównoważonego rozwoju Biedronki, jaką jest promowanie zdrowych nawyków żywieniowych i szeroka edukacja w tym zakresie.

Profesjonalna sesja zdjęciowa psa lub kota, którego opiekun wygra aukcję, odbędzie się w obecności behawiorysty w studiu fotograficznym w Poznaniu, a termin jej realizacji zostanie ustalony indywidualnie ze zwycięzcą licytacji. Dzięki niej pupil trafi na okładkę kwartalnika "Pupilowe Sprawy" - magazynu wydawanego przez sieć Biedronka i dostępnego w każdym z 3395 sklepów w całej Polsce. Pakiet obejmuje również wywiad z opiekunem zwierzaka, który będzie miał szansę opowiedzieć, na czym polega wyjątkowość jego przyjaciela.

Biedronka processing 202301 1.png
Biedronka processing 202301 1.png

Profesjonalna asysta zakupowa doradców żywieniowych oraz non-food

Kolejna aukcja, którą sieć wystawiła na licytację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy to profesjonalna asysta zakupowa doradców żywieniowych oraz pozaspożywczych (non-food) z Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej sieci Biedronka wraz z voucherem na zakupy o wartości 300 zł do zrealizowania do końca marca 2023 r. w dowolnym sklepie Biedronka na terenie całego kraju.  Dzięki obecności eksperta zwycięzca aukcji będzie mógł się przekonać, jak powstają produkty marki własnej, dowiedzieć się, jak czytać etykiety produktów i w jaki sposób komponować koszyk, by wpisywał się on w zasady zdrowego stylu życia - w trosce o zdrowie i środowisko.

- Wszystkim, dla których nie bez znaczenia jest zdrowy styl życia i kwestie środowiskowe, oferujemy zakupy w asyście doradców żywieniowych oraz pozaspożywczych, którzy pokażą, jak dokonywać bardziej świadomych wyborów przy półce sklepowej, a do tego voucher na zakupy w wysokości 300 zł. Pomysł jest wspólną inicjatywą trzech menedżerek z Działu Rozwoju Jakości i Kontroli Marki Własnej sieci Biedronka. Nie możemy się już doczekać, aby spotkać się ze zwycięzcą aukcji i pomóc mu w wyborze naszych najlepszych produktów - mówi Katarzyna Zgieb, jedna z pomysłodawczyń aukcji, starsza menedżerka ds. żywienia i rozwoju jakości w sieci Biedronka.

Biedronka processing 202301 2.png
Biedronka processing 202301 2.png

Klienci Biedronki mogą wspierać cel tegorocznego finału WOŚP na kilka sposobów. W ofercie sieci pojawiła się najnowsza kolekcja słynnych już biedronkowych, zimowych czapek z emblematem Biedronki i czerwonym serduszkiem, z których całkowity przychód ze sprzedaży, z wyłączeniem należnego podatku VAT, zostanie przekazany na wsparcie 31. Finału. Mogą także wspierać WOŚP podczas transakcji w kasach samoobsługowych oraz liniowych lub wrzucać datki do zaprojektowanych specjalnie dla Biedronki puszek WOŚP, znajdujących się przy kasach. W sklepach sieci można również nabyć produkty przygotowane przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy z charakterystycznymi orkiestrowymi grafikami, wyeksponowane na specjalnych standach.

Rok temu 30. Finał WOŚP Biedronka i jej klienci wsparli kwotą 7,43 mln złotych, z czego większość – ponad 4,65 mln zł – pochodziło właśnie ze sprzedaży biedronkowych czapek, które w ciągu 3 tygodni nabyło niemal pół miliona Polaków.

31. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 29 stycznia 2023 r.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum