Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka dziękuje swoim pracownikom w nowej kampanii (wideo)

Nowy telewizyjny spot to ukłon sieci w stronę tych, którym w mijającym, trudnym i niezwykłym roku Biedronka zawdzięcza najwięcej: pracownikom. W nowym spocie Biedronka podkreśla wdzięczność za wysiłek tysięcy zatrudnionych w sieci, którzy działali czy to pracując z domu, czy na „pierwszej linii frontu”, w sklepach.
Reklama

- Jest dla nas jasne, że za sukcesem Biedronki zawsze stała wytrwała praca tysięcy pracowników. W czasach pełnych wyzwań i niepewności, ten wysiłek i jego wartość stały się jeszcze bardziej widoczne. Dziękujemy za to przede wszystkim poprzez benefity dla zatrudnionych w naszej sieci. Mam nadzieję, że nowa kampania sprawi, że wysiłek naszych pracowników będzie widoczny dla klientów, a pracownicy naszej sieci zostaną odpowiednio uhonorowani. To oni sprawiają, że Biedronka jest ulubionym miejscem zakupów wszystkich Polaków - powiedział Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny i członek zarządu sieci Biedronka.


Biedronka doceniła­­­ zaangażowanie pracowników już wcześniej. Sieć dwukrotnie przyznała zatrudnionym w sklepach i centrach dystrybucyjnych dodatkowe nagrody za dwa marcowe tygodnie pracy. Ich łączna wartość to 550 zł brutto, a w grudniu 2020 r. zarząd Jeronimo Martins Polska zdecydował, że ok. 60 tysięcy pracowników sieci na stanowiskach niemenedżerskich otrzyma rabaty na zakupy w placówkach Biedronka w wysokości do 1 tys. zł. Do tego doszły przedświąteczne paczki – na pracowników czeka ponad 73 tys. zestawów prezentowych oraz wyższe niż w latach ubiegłych zasilenia kart przedpłaconych.

Kampania będzie emitowana do końca 2020 roku w stacjach TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Wavemaker, koncepcję spotu stworzyła agencja Duda Polska.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum