Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka głównym partnerem reprezentacji podczas Euro 2012

Jak zapowiadaliśmy wcześniej, Jeronimo Martins Dystrybucja, właściciel sieci Biedronka, podpisał umowę sponsorską z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Kontrakt sponsorski będzie obowiązywał od lipca br. do lipca 2014. Biedronka będzie jednym z głównych partnerów PZPN w czasie Euro 2012.
Reklama

Biedronka zyskała tytuł oficjalnego sponsora reprezentacji i wszystkich drużyn reprezentacji piłkarskiej w różnych kategoriach wiekowych, tytuł sponsora Pucharu Polski, a także prawo do obecności reklamowej w meczach kadry i posługiwania się jej wizerunkiem. Tytuł sponsora reprezenatcji narodowej wpisuje się w strategię sieci, która wcześniej zapowiadała zwiększenie udziału polskich produktów na swoich półkach. Jako partner kadry Biedronka będzie budować swój wizerunek także w oparciu o pozytywne emocje sportowe. Na mocy zawartej umowy Biedronka zyskuje prawo do obecności reklamowej na meczach rozgrywanych przez polską reprezentację i do posługiwania się wizerunkiem reprezentacji w komunikacji marketingowej począwszy do lipca 2010 roku.

Zgodnie z ostatnimi informacjami Biedronka chce mieć na koniec roku 1600 dyskontów w Polsce, dzięki czemu jej udziały rynkowe mają wzrosnąć z 10 do 11,5 proc.

Piłkarskie mecze przyciągały w 2009 roku przed ekrany przeciętnie 3,36 mln widzów.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum