Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka i Lidl prześcigają się w walce o klienta. Obie marki inwestują w reklamę telewizyjną

Według najnowszych danych firmy Nielsen (okres 18 - 24 stycznia 2016 r.) sieć Biedronka
przeznaczyła na reklamę w telewizji 4 345 011 zł i znalazł się na pierwszym miejscu w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami reklamowymi.
Reklama

Tydzień temu to sieć Lidl zajmowała pierwsze miejsce. Obecnie marka znalazła się na trzeciej pozycji z wydatkami w wysokości 3 276 730 zł.
W zestawieniu jest również sieć Media Expert (2 548 450 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum