Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka i WOŚP będą grały razem. Sieć zostaje głównym partnerem orkiestry

W połowie grudnia w 3200 sklepach Biedronki przy kasach staną puszki z logo WOŚP. Od poniedziałku śieć wprowadzi do sprzedaży gadżety z logo orkiestry, które wesprą skarbonki Fundacji. Dochód z jednego z nich - czapki, sprzedawanej w kwocie 19,90 zł, w całości zostanie przeznaczony na wsparcie WOŚP.
Reklama

Umowę o współpracy podpisali w obecności dziennikarzy: Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins i Jerzy Owsiak, prezes Fundacji WOŚP.

Jerzy Owsiak powiedział, że odpowiedź ze strony Biedronki na propozycję współpracy była błyskawiczna -  "zagrajmy razem" - usłyszałem.

- To jest kolejna sieć, która jest razem z nami. Jest to dowód, że możemy zrobić "ekumeniczną" akcję biznesową - nie rywalizujemy, ale dokładamy do wspólnej skarbonki - zauważył Jerzy Owsiak.

- Cieszę się, że docenia Pan to co robimy, że widzi Pan w tym sens - dodał Jerzy Owsiak, dziękując prezesowi dos Santos.

Prezes Jeronimo Martins powiedział, że należy do rodziny, która jest znana z dzielenia się. - Wydaliśmy 60 mln euro na programy społeczne - wskazał prezes dos Santos . - Jestem tu po to, aby powiedzieć, że Biedronka jest gotowa, by sprostać odpowiedzialności bycia największą i najpopularniejszą siecią sklepów w Polsce. Rozwijaliśmy się wraz z Polską przez ostatnie 25 lat, miliony klientów wybierają nas każdego dnia i obdarzają nas zaufaniem. Tu jest nasze miejsce. Cokolwiek dzieje się z Polską, dzieje się też z Biedronką, a my chcemy zrobić wszystko, by pomóc w kształtowaniu jak najlepszego losu Polski i Polaków. To partnerstwo świadczy o naszej determinacji, ale też o podziwie i szacunku dla pracy Fundacji WOŚP i jej kierownictwa w ostatnich trzech dekadach - dodał.

Jerzy Owsiak powiedział, że jego zdaniem umiejętność dzielenia się z innymi to wskaźnik społeczeństwa demokratycznego i obywatelskiego. - Nie nowy samochód czy możliwość wyjechania na zagraniczne wakacje świadczą o tym, że rośniemy, ale właśnie umiejętność dzielenia się z innymi i bycia razem. To nasz najlepszy lek na pandemię - mieć wspólny cel i być razem - powiedział.

W czasie 30 finału, który odbędzie się 30 stycznia 2022 roku WOŚP będzie zbierał środki na sprzęt potrzebny w okulistyce dziecięcej. Jerzy Owsiak przypomniał, że organizacja cieszy się największym zaufaniem wśród organizacji pozarządowych. - Nie ścigamy się na rekordy. Liczymy jednak na każdą złotówkę, bo ona przekłada się na programy medyczne i najnowocześniejszy sprzęt dla szpitali.  Pomagamy tym najmłodszym - wcześniakom, ale także najstarszym - seniorom. Gdy potrzeba angażujemy się w akcje humanitarne.

Od 29 listopada 2021 r. w sprzedaży w sklepach sieci Biedronka znajdą się produkty sygnowane logo WOŚP. Wszystkie produkty w ramach tej akcji będą ulokowane na specjalnych standach. Znajdziemy na nich m.in. kubki ceramiczne, koszulki WOŚP, kominy, skarpetki, bawełniane torby i smycze. Dodatkowo, w ofercie Biedronki wkrótce znajdą się kubki termiczne oraz zimowe czapki w kilku kolorowych wzorach i w dwóch rozmiarach – dla dorosłych i dla dzieci.

Biedronka dołączyła do sponsorów głównych: Play, mBanku, MasterCard i Dawtony.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.