Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka inwestuje w linię produktów „kcalculation – licz kalorie!”

Biedronka rozszerza asortyment produktów „kcalculation – licz kalorie!” opracowywanych wspólnie z Instytutem Żywności i Żywienia o zupy pod marką Vital fresh.
Reklama

W ofercie Biedronki dostępne są 4 rodzaje zup kremów: marchewkowo-dyniowa, szparagowa, krem z ciecierzycy i krem warzywny oraz zupa farmerska, przygotowana na bazie warzyw strączkowych z dodatkiem ziaren zbóż: jęczmienia perłowego i orkiszu.

Dzięki czytelnym etykietom z wyraźnie zaznaczoną liczbą kilokalorii klient kupujący produkty z linii „kcalculation – licz kalorie!” z łatwością policzy wartość kaloryczną spożywanych przez siebie posiłków. Porcja zupy Vital fresh marchewkowo-dyniowej dostarcza ok. 196 kcal, szparagowej – 184 kcal, kremu z ciecierzycy – 268 kcal, kremu z warzyw – 152 kcal, a farmerskiej z dodatkiem warzyw strączkowych i ziaren zbóż – 304 kcal.

Linia produktów została przygotowana we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia. Zgodnie
z zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia, sieć udoskonala skład produktów marki własnej w celu poprawy ich wartości odżywczej. W 2015 roku w ten sposób ulepszono skład 45 produktów będących w stałej ofercie sieci.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum