Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka: Klient może reklamować alkohol, który mu nie smakował

Do redakcji „Wyborczej” zadzwonił czytelnik z pytaniem, czy można zwrócić do sklepu sieci Biedronka alkohol, który mu nie smakował. - Jestem koneserem tej whisky od pięciu lat. Znam doskonale jej smak i zapach. Ten jednak był wątpliwej jakości - mówi mężczyzna i dodaje, że jej smak konsultował również z innymi koneserami.
Reklama

"Wyborcza" pytanie skierowała do biura prasowego Biedronki. - Trudno nam dyskutować na temat smaku wspomnianej whisky, bowiem percepcja klienta jest kwestią subiektywną - odpowiedziało biuro Jeronimo Martins Polska S.A.

Okazuje się jednak, że klient, który jest niezadowolony z jakości artykułu zakupionego w sklepie Biedronka, może dokonać jego reklamacji. 

Gazeta skontaktowała się również z polskim dystrybutorem tej whisky. Redakcję zapewniono, że konsument może liczyć na zwrot nowej butelki z alkoholem. 

Więcej na rzeszow.wyborcza.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum