Biedronka: Klient może reklamować alkohol, który mu nie smakował
Do redakcji „Wyborczej” zadzwonił czytelnik z pytaniem, czy można zwrócić do sklepu sieci Biedronka alkohol, który mu nie smakował. - Jestem koneserem tej whisky od pięciu lat. Znam doskonale jej smak i zapach. Ten jednak był wątpliwej jakości - mówi mężczyzna i dodaje, że jej smak konsultował również z innymi koneserami.

Fot. Shutterstock.com
Reklama
"Wyborcza" pytanie skierowała do biura prasowego Biedronki. - Trudno nam dyskutować na temat smaku wspomnianej whisky, bowiem percepcja klienta jest kwestią subiektywną - odpowiedziało biuro Jeronimo Martins Polska S.A.
Okazuje się jednak, że klient, który jest niezadowolony z jakości artykułu zakupionego w sklepie Biedronka, może dokonać jego reklamacji.
Gazeta skontaktowała się również z polskim dystrybutorem tej whisky. Redakcję zapewniono, że konsument może liczyć na zwrot nowej butelki z alkoholem.
Więcej na rzeszow.wyborcza.pl
Reklama