Biedronka liczy się z dalszą podwyżką płacy minimalnej
Strategicznymi priorytetami sieci Biedronki w 2020 roku wciąż pozostaną: rozwój sprzedaży i zwiększanie udziałów rynkowych, przy jednoczesnym chronieniu sprawności modelu biznesowego w obliczu zwiększonej presji na płace, będącej rezultatem podwyżki płacy minimalnej w Polsce - podał właściciel sieci w rocznym raporcie.
Reklama
Grupa Jeronimo Martins zapewnia, że Biedronka jest dobrze przygotowana do dalszego wdrażania zakazu handlu w niedziele. Ograniczenie liczby dni handlowych w 2020 r. będzie jednak miało przełożenie na sprzedaż porównywalną w sklepach.
Firma będzie nadal koncentrować się na planie ekspansji, który ma zwiększyć sieć o ponad 100
lokalizacji netto (z czego ok. 60% w standardowym formacie, a pozostałe w ramach
mniejszego formatu).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama