Biedronka, Lidl, Kaufland walczą o lokalnych producentów owoców i warzyw
Lidl i Biedronka prześcigają się w promocjach owoców i warzyw pochodzących od polskich, regionalnych dostawców. Do akcji oferowania produktów "prosto od rolnika" dołączają kolejne sieci, w tym Kaufland rozwijając specjalną platformę, dzięki której można zgłaszać swoje produkty.

Do akcji oferowania produktów "prosto od rolnika" dołączają kolejne sieci. Fot. Shutterstock
Reklama
Kaufland zapewnia, że w sklepach sieci można znaleźć ponad 4000 artykułów regionalnych.
- Aby ułatwić nawiązanie kontaktu regionalnym producentom z naszą siecią, uruchomiliśmy specjalną platformę internetową "Regionalny Kaufland", dzięki której można w prosty sposób zgłaszać swoje produkty, a po pozytywnej weryfikacji wprowadzić je na półki naszych sklepów - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Jak dodaje, do udziału w programie może zgłosić się każdy lokalny producent owoców i warzyw.
całość na sadyogrody.pl
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama