Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka, Lidl, Kaufland walczą o lokalnych producentów owoców i warzyw

Lidl i Biedronka prześcigają się w promocjach owoców i warzyw pochodzących od polskich, regionalnych dostawców. Do akcji oferowania produktów "prosto od rolnika" dołączają kolejne sieci, w tym Kaufland rozwijając specjalną platformę, dzięki której można zgłaszać swoje produkty.
Reklama

Kaufland zapewnia, że w sklepach sieci można znaleźć ponad 4000 artykułów regionalnych.

- Aby ułatwić nawiązanie kontaktu regionalnym producentom z naszą siecią, uruchomiliśmy specjalną platformę internetową "Regionalny Kaufland", dzięki której można w prosty sposób zgłaszać swoje produkty, a po pozytywnej weryfikacji  wprowadzić je na półki naszych sklepów - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Jak dodaje, do udziału w programie może zgłosić się każdy lokalny producent owoców i warzyw.

całość na sadyogrody.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum