Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka, Lidl, Netto, Aldi - jak będą rozwijać swoje piekarnie?

Czego możemy oczekiwać w przyszłym roku po piekarniach wiodących sieci dyskontowych? Andrzej Piętka podaje swoje przewidywania. Kluczowa będzie tu nadal cena.
Reklama

W 2022 roku sieci dyskontowe nadal będą przyciągać nowych klientów poszukujących pieczywa do swoich sklepów, ponieważ będą w stanie zaoferować niższe ceny za chleb niż piekarnie.

Pieczywo w Biedronce
Jak mówi Andrzej Piętka z Akademii Wypieków, Biedronka walczy o zachowanie maksymalnie niskich cen od dostawców, bo tego oczekują ich klienci i slogan reklamujący sieć „Codziennie niskie ceny".

Piekarnie w Lidlu
W Lidlu pojawiać się będą nowe sposoby ekspozycji pieczywa (pieczywo BIO, nowości i pieczywo z dnia poprzedniego) oraz ekonomizacja asortymentu na półce.

Chleb w Netto
Netto zajęte jest adaptacją sklepów po Tesco do standardu tej sieci. W ostatnich miesiącach nastąpiła poprawa w zakresie wyglądu ekspozycji. W przypadku asortymentu jest to sieć stale poprawiająca serwis i receptury.

Pieczywo Aldi
Aldi zdaniem Piętki potrzebuje czasu i większej przemyślanej reklamy, aby przyciągnąć klientów. Pieczywo tu jest coraz ciekawsze, a sama ekspozycja uzależniona od miejsca i wielkości sklepu – mówi.

całość na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.