Biedronka ma ponad 25-proc. udział w polskim rynku FMCG

Autor: dlahandlu.pl, Linkedin Biedronka 13 sierpnia 2020 15:28

Biedronka ma ponad 25-proc. udział w polskim rynku FMCG fot. materiały prasowe

- Od początku roku do końca czerwca zyskaliśmy ponad 2 pkt. proc. udziałów w polskim rynku, a w samym drugim kwartale prawdopodobnie ok. 3 pkt. proc. Szacowany udział Biedronki w rynku w Polsce w I półroczu wynosi ponad 25 proc. - powiedziała Ana Luísa Virgínia, dyrektor finansowa Jerónimo Martins na telekonferencji zorganizowanej po ogłoszeniu wyników Grupy będącej właścicielem sieci Biedronka

Przypomnijmy, w drugim kwartale tego roku Biedronka zanotowała wzrost sprzedaży o 8,7 proc. do 3,3 mld euro, a sprzedaż LfL była wyższa o 4,8 proc. W całym pierwszym półroczu Biedronka była w stanie osiągnąć 7,8 proc. wzrostu sprzedaży LfL (10,9 proc. w lokalnej walucie), do 6,5 mld euro. Jednym z elementów sukcesu było nawiązanie współpracy z Glovo, które dostarcza produkty sieci konsumentów w 20 miastach. Obecnie sieć liczy 3031 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • MAF 2020-08-15 21:26:38

    nic tylko gratulować - kryzys nie kryzys, a Biedronka daje rade i rozwija sie. Ale, co do samych 25%. Rozumiec trzeba, że jest to 25% z FMCG, bo cały detal to ok 700 mld i nie miałoby to żadnych podstaw. Warto to podkreślić. A może liczono z innej podstawy - proszę o dokładność.

  • Tadeusz 2020-08-14 14:07:28

    To dla polskiego handlu dramat. Co będzie jak się Biedronki nagle pozamykają? Gdzie był przez ten czas UOKiK?

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6258
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,32

  • Śr

    4,49

  • Min

    3,87

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.