Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka ma ponad 25-proc. udział w polskim rynku FMCG

- Od początku roku do końca czerwca zyskaliśmy ponad 2 pkt. proc. udziałów w polskim rynku, a w samym drugim kwartale prawdopodobnie ok. 3 pkt. proc. Szacowany udział Biedronki w rynku w Polsce w I półroczu wynosi ponad 25 proc. - powiedziała Ana Luísa Virgínia, dyrektor finansowa Jerónimo Martins na telekonferencji zorganizowanej po ogłoszeniu wyników Grupy będącej właścicielem sieci Biedronka
Reklama

Przypomnijmy, w drugim kwartale tego roku Biedronka zanotowała wzrost sprzedaży o 8,7 proc. do 3,3 mld euro, a sprzedaż LfL była wyższa o 4,8 proc. W całym pierwszym półroczu Biedronka była w stanie osiągnąć 7,8 proc. wzrostu sprzedaży LfL (10,9 proc. w lokalnej walucie), do 6,5 mld euro. Jednym z elementów sukcesu było nawiązanie współpracy z Glovo, które dostarcza produkty sieci konsumentów w 20 miastach. Obecnie sieć liczy 3031 placówek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum