Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka nie zanotował wzrostu sprzedaży jabłek. Sieć obniża cenę i prowadzi kampanię informacyjną

Zwiększona sprzedaż jabłek na rynku krajowym mogą ograniczyć negatywne skutki embarga nałożonego przez Rosję. Sieć Biedronka, która posiada ponad 2400 sklepów, nie odnotowała jednak zwiększonej sprzedaży jabłek wśród swoich klientów. - Największym zainteresowaniem cieszą się czerwone odmiany jabłek. W celu promowania tego produktu i jego pochodnych takich jak soki, czy ciasta, zmniejszyliśmy cenę jabłek do 1,75 zł/kg, która będzie obowiązywała w najbliższym czasie. Prowadzimy również kampanię komunikującą, iż sieć Biedronka jest największym polskim odbiorcą rodzimych jabłek - podaje sieć.
Reklama

W kampanii udział bierze przedstawiciel firmy Agroserw będącej jednym z partnerów handlowych dostarczających jabłka do sklepów Biedronka.

Biedronka przypomina, że jabłka z krajowych sadów stanowiły niemal 99 proc. wszystkich jabłek sprzedanych w sieci w 2013 roku.

Jeronimo Martins Polska S.A. współpracuje z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.