PARTNER PORTALU

Biedronka o znakowaniu mięsa: Mamy czytelne etykiety

www.portalspozywczy.pl 8 października 2020 12:03

Od 30 września br. obowiązują przepisy nakładające obowiązek znakowania mięsa sprzedawanego na wagę grafiką przedstawiającą flagę kraju pochodzenia produktu.  - Działania zgodne z przepisami to priorytet w Biedronce. Dlatego w naszych sklepach widnieją stosowne etykiety - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Micińska – dyrektor działu rozwoju biznesu, odpowiedzialna między innymi za projekt lad tradycyjnych w sieci Biedronka.

- Objęte nowymi przepisami rozporządzenia produkty mięsne z drobiu i wieprzowiny w ladach tradycyjnych są, zgodnie z oczekiwaniami klientów, pochodzenia polskiego (chów, ubój i rozbiór) stąd też oznaczamy je etykietą "Produkt Polski"- mówi serwisowi portalspozywczy.pl Ewa Micińska – dyrektor działu rozwoju biznesu w Biedronce.

- Dla sieci Biedronka temat oznaczeń przede wszystkim związany jest z ladami tradycyjnymi, których aktualnie mamy ponad 160 w sklepach w całym kraju. Pierwsza lada tradycyjna pojawiła się w naszej sieci w 2014 roku. Liczba placówek wyposażonych w ladę tradycyjną stale się powiększa, a oferta cieszy się coraz większą popularnością wśród klientów. Lady wprowadzamy do wybranych, nowo powstałych i zmodernizowanych placówek - dodaje.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8352
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,75

  • Śr

    1,67

  • Min

    1,57

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.