Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka odpowiada za 50 proc. przychodów ZM Henryk Kania

- O skuteczności strategii Henryka Kani, nastawionej na rozwój w kanale nowoczesnym świadczy średnioroczny wzrost przychodów spółki w latach 2011-14 na poziomie 40 proc. Najważniejszym czynnikiem z punktu widzenia wzrostu skali biznesu w ostatnich latach było nawiązanie współpracy z Biedronką, która obecnie odpowiada za znaczną część przychodów - ok. 50 proc. w okresie I-III kw.'14.
Reklama
 

 Za utrzymaniem dwucyfrowej dynamiki sprzedaży w kolejnych latach przemawiają tendencje zachodzące na rynku FMCG, m.in. wzrost udziału kanału nowoczesnego kosztem handlu tradycyjnego oraz bardzo dobrze zdywersyfikowana oferta produktowa - wyjaśnia Łukasz Rudnik, analityk w Trigon Domu Maklerskim.

Zwraca uwagę, że ZM Henryk Kania specjalizuje się w produkcji wędlin paczkowanych, których udział w rynku wraz ze zmianą struktury handlu, systematycznie rośnie. - Perspektywa spowolnienia ekspansji Biedronki spowoduje, że Kania w kolejnych okresach skoncentruje się na poszerzaniu asortymentu oferowanego w innych kanałach, tj. super- i hipermarketach. Chcąc dywersyfikować odbiorców, zarząd postawił na inwestycje w rozwój brandu Henryk Kania oraz perspektywicznego segmentu produktów premium (linia produktowa Maestro) - komentuje Rudnik.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.