Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka podwoiła asortyment marki własnej

W ciągu pierwszego kwartału 2019 r. Biedronka wprowadziła do oferty aż 230 produktów marki własnej. Przypomnijmy, że w całym 2018 r. sieć wprowadziła 109 produktów do stałej oferty.
Reklama

Ofertę poszerzono m.in. o brand Go Vege, 12 produktów z certyfikatem Ecolabel i sałatki gotowe do spożycia z logo Go Bio. Ponadto marka BeBeauty została dostosowana do wymagań konsumenta wegańskiego (zastąpiono mikroplastiki naturalnymi składnikami).

Większość produktów marki własnej Jeronimo Martins pochodzi od lokalnych dostawców, z czego 95% w Kolumbii, 92% w Polsce i od 64% (Pingo Doce) do 70% (Recheio) w Portugalii.

Sprzedaż Biedronki osiągnęła w pierwszym półroczu 2019 r. 6,1 mld euro, co stanowi wzrost o 7,0% w walucie lokalnej (+ 5,2% w euro) i oznacza wzrost udziału w rynku. Pomimo 8 dodatkowych dni wolnych od handlu w stosunku do pierwszego półrocza 2018, sprzedaż LfL wzrosła o 3,7%. W drugim kwartale sprzedaż Biedronki wzrosła o 12,1% (+ 11,5% w euro). Wyniki LfL były wyższe o 8,6%, na co wpływ miała Wielkanoc oraz wyższa inflacja. 

Biedronka otworzyła w I półroczu 27 nowych lokalizacji i zamknęła 11 (16 sklepów netto). Na koniec czerwca w sieci działało 2916 placówek.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.