Biedronka ponownie wprowadza do swoich sklepów kreacje od polskich projektantów
Biedronka ponownie wprowadza do swoich sklepów kreacje od młodych, polskich projektantów. Ubiory, których premiera odbyła 16 grudnia 2013 roku, zostały zaprojektowane przez studentów Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi w ramach konkursu „Młodzi projektanci dla Biedronki". W samym tylko grudniu, przez okres 2 tygodni, sprzedanych zostało ponad 20 tysięcy tych wyjątkowych produktów.

Fot. Adobe Stock. Data dodania zdjęcia 4 listopada 2022
Reklama
- Sukienki i tuniki, które oferowaliśmy w okresie świątecznym, cieszyły się zainteresowaniem naszych klientek. Zadbaliśmy o to, aby te oryginalne produkty ponownie pojawiły się w okresie karnawału wśród naszego asortymentu - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR Jeronimo Martins Polska S.A.
Sukienki i tuniki są dostępne już od 20 stycznia, tylko w sklepach sieci Biedronka, w rozmiarach S-XL (projekty Joanny Filipskiej, Marii Iwaniszewskiej i Damiana Koniecznego) oraz M-XL (projekt Darii Krawczyk).
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama