Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka pozostaje sponsorem kadry. Będą nowości w asortymencie sklepów

Sieć Biedronka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyły umowę sponsorską pomiędzy nimi do 31 lipca 2026 roku. Sieć Biedronka jako Oficjalny Sponsor będzie wspierać zarówno pierwszą reprezentację Polski kobiet i mężczyzn, jak też kadry młodzieżowe od lat 15 do 21, pozostając również oficjalnym dostawcą świeżych warzyw i owoców dla reprezentacji
Reklama
  • Marka Biedronka wspiera polską piłkę nieprzerwanie od 2010 roku i dzięki temu to najwierniejszy Oficjalny Sponsor reprezentacji.
  • Podpisany dokument otwiera również nowe pola do współpracy dla obu stron. 

Obecna umowa obejmie zarówno eliminacje do najbliższych mistrzostw Europy, których finały odbędą się w Niemczech, jak również eliminacje i turniej finałowy Mistrzostw Świata w 2026 roku, który zorganizują Kanada, Meksyk i USA.

 

 

Biedronka wspiera cały polski futbol

 - Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna. My również cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Tym bardziej, że Biedronka wspiera cały polski futbol – od kadr młodzieżowych po seniorskie reprezentacje kobiet i mężczyzn. Razem możemy więcej - mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej

 - Biedronka już od 12 lat wspiera drużynę. Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy, jednak tym razem chcemy pójść o krok dalej i razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw. Łączy nas nie tylko piłka, ale również misja promocji zdrowego stylu życia i odżywiania, tak ważnego dla nas wszystkich - dodaje Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka

Produkty licencyjne PZPN w sklepach Biedronki

Dzięki nowej umowie federacja i Biedronka nawiążą współpracę w sprawie sprzedaży produktów licencyjnych PZPN w sklepach sieci Biedronka – zarówno tradycyjnych, jak i sklepie on-line Biedronka Home. Unikalnym elementem współpracy będą specjalne produkty spożywcze przygotowane wspólnie przez partnerów i oznaczone w sposób charakterystyczny dla marki reprezentacji Polski. Asortyment, który pojawi się w sklepach sieci za kilka miesięcy, zostanie stworzony  z myślą o osobach przywiązanych do zdrowego stylu życia. 
Biedronka będzie posługiwać się tytułami „Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski” oraz „Oficjalny Dostawcy Warzyw i Owoców” w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową. W tym celu będzie się używać logotypu kompozytowego w działaniach marketingowych. Znak Biedronki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum