Biedronka: Program "Rodzina 500+" nie wywołuje trudności z utrzymaniem pracowników

Biedronka zaprzecza, że program "Rodzina 500+" wywołuje trudności z utrzymaniem pracowników.
Dyrektor personalny Jeronimo Martins Ana Luisa Virginia na początku sierpnia stwierdziła, że Biedronka będzie odczuwać w Polsce presję w obszarze kosztów pracy. Według sieci Biedronka, nie ma to nic wspólnego z programem „Rodzina 500 plus”. Od jego wprowadzenia Biedronka nie odnotowała zwiększenia rotacji wśród pracowników.
Zdaniem rzecznika sieci Biedronka w Polsce, wypowiedź dyrektora personalnego Jeronimo Martins odnosiła się do ogólnej sytuacji w Polsce i nie powinna być wiązana z programem.
– Do tej pory nie odnotowaliśmy zwiększenia rotacji wśród naszych pracowników po wprowadzeniu rządowego programu. Z naszych informacji wynika, że oferowane przez nas wynagrodzenia wraz z pakietem pozapłacowym nadal stanowią główny element dochodu również tych pracowników, którzy pobierają świadczenie wychowawcze w ramach programu rządowego – czytamy w przesłanym komunikacie.
Zgodnie ze stanowiskiem sieci, obserwowany obecnie na polskim rynku wzrost presji płacowej jest efektem historycznie niskiego poziomu bezrobocia i umacniania się rynku pracownika, co stanowi niezaprzeczalnie duże wyzwanie dla pracodawców.
Przeczytaj także:
Więcej na www.pulsHR.pl.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
paff 2016-09-02 17:59:34
Jak nie zatrudniają ludzi, to i nie odczuwają trudności....
- 19:34 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- 19:08 Supeco zastąpił Carrefour Market w Czechowicach-Dziedzicach
- 17:56 Cofix - koncept kawiarni, który rozwija się na polskim rynku
- 17:50 300 nowych produktów żywnościowych wprowadzono do małych sklepów
- 17:47 Ruda Śląska: Właściciele barów i restauracji nie zapłacą za koncesje na...
- 17:45 Pomoc w uzyskaniu środków z tarcz antykryzysowych – wśród głównych zadań...
- 15:19 KappAhl odbudowuje pozycję w Szczecinie
- 14:58 Müller: Najpóźniej w piątek zostanie opublikowane jednolite rozporządzenie...
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.