Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka promuje ofertę "food to go"

Biedronka w wybranych miejskich sklepach intensywnie promuje swoją ofertę "food to go". W asortymencie tych placówek mocno eksponowana jest świeża żywność, za to w sprzedaży nie znajdziemy artykułów przemysłowych.
Reklama

Jednym ze sklepów, w których testowane są nowe rozwiązania, jest Biedronka zlokalizowana przy ul. Żelaznej 32 w Warszawie. To mała placówka, o powierzchni ok. 150 mkw., dedykowana wielkomiejskim klientom: żyjącym w biegu, szukającym gotowych rozwiązań, stawiającym na wygodę.

Na miejscu Biedronka ma do zaoferowania "wiele dobreGO" (tak brzmi główne hasło akcji promocyjnej). W sklepie sprzedawane są m.in. przygotowywane na miejscu kanapki, sałatki, prozdrowotne napoje, dania gotowe (w tym zupy i drugie dania), a także zestawy sushi. Oprócz tego rozwinięty został kącik kawiarniano-gastronomiczny, można w nim nabyć kawę z ekspresu, czy świeżo wyciskane soki.

 Więcej na portalspozywczy.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum