Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka przygotowuje otwarcia kolejnych "zielonych sklepów"

W 2008 roku przygotowaliśmy projekt wymiany źródeł światła, który miał na celu zmniejszenie zużycia energii elektrycznej w naszych placówkach handlowych. Został skutecznie zrealizowany i już przynosi bardzo dobre efekty. Obecnie mamy dwa tzw. "zielone sklepy", w przygotowaniu są cztery kolejne tego typu placówki - mówi Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Reklama
- W takich "zielonych" sklepach testujemy w praktyce technologie, które będziemy wykorzystywać w dalszym rozwoju sieci naszych sklepów w Polsce. Sprawdzamy, na ile dostępne dzisiaj najnowsze technologie są w stanie zmniejszyć zużycie energii, a tym samym obniżyć nasze koszty.

- Weryfikujemy również, na ile te rozwiązania mogą zmniejszyć obciążenie środowiska naturalnego. Często nie są to jeszcze technologie, które możemy wdrażać w naszej sieci na szeroką skalę, ale musimy być z nimi na bieżąco, aby móc w przyszłości je skutecznie wykorzystać. Wbrew pozorom, budynek sklepu, takiego jak Biedronka, to współcześnie bardzo złożony mechanizm. Szereg instalacji: chłodniczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, czy zasilających to obszary, gdzie zastosowanie najnowszych rozwiązań może przynieść wiele korzyści - dodaje Tomasz Suchański.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.