Biedronka, Rossmann, Pepco najemcami nowego N-Parku

Będzie to kolejny po N-Parkach przy Maślickiej, Gagarina oraz Ślężnej handlowy obiekt typu convenience w portfelu inwestora. Obiekty o takim charakterze przeżywają na terenie całej Polski swój ogromny rozkwit oraz w 100 % spełniają oczekiwania zarówno inwestorów, jak i klientów.
- Usytuowana na wjeździe do Wrocławia Gmina Czernica stanowi ogromny potencjał. Już teraz mieszka tu ponad 15 tys. mieszkańców, przy czym należy pamiętać, że 70-% wzrost tej liczby nastąpił w przeciągu kilku ostatnich lat – mówi Dorota Beltrani – Dyrektor Działu Zarządzania i Komercjalizacji w Grupie Napollo.
Projekt uzupełni mapę obiektów komercyjnych zlokalizowanych na obrzeżach metropolii. Potencjał Wrocławia, skłonił również Zarząd spółki do kolejnej inwestycji u zbiegu ulic Karwińskiej i Opolskiej. Kolejny wrocławski N-Park planowany jest na 2022, zatem dwa otwarcia we Wrocławiu w jednym roku.
Zaprojektowana powierzchnia najmu N-Parku to ponad 5 tys. m² GLA. Oferta jest kompleksowa i zakłada kluczowe kategorie reprezentowane przez sklep spożywczy, salony odzieżowe i obuwnicze, elektromarket, aptekę, drogerię oraz DIY. W obiekcie znajdą się najemcy tacy jak: Biedronka, Rossmann, Pepco, Jysk, Media Expert i Cosmedica.
Wynajęto już około 90% powierzchni parku, co już w obecnej sytuacji świadczy o sukcesie formatu jakim są N-parki. Ponadto na terenie parku handlowo-usługowego powstanie restauracja typu drive thru, stacja benzynowa, a także myjnia. Zaplanowany jest również parking naziemny przed obiektem na ok. 180 miejsc postojowych. Otwarcie zaplanowano na drugi kwartał 2022 roku.