Biedronka rozbudowuje markę Dada - nie tylko pieluszki, ale też zabawki i ubranka

Dada to jedna z kluczowych marek własnych sieci Biedronka. Detalista chce rozbudować brand o zabawki i akcesoria dla dzieci.
Sieć złożyła już w Urzędzie Patentowym wnioski o zarejstrowanie znaków: Dada Fun & Play, Dada Comfort oraz Dada Accesories. Według klasyfikacji sieć chce sprzedawać m.in. poduszki do karmienia, koce, zabawki, ręczniki czy ubranka niemowlęce.
Dada to jeden z flagowych produktów marki własnej sieci. W ostatnim czasie sieć prowadzi akcję "Paczka powitalna Dada". Celem Biedronki jest być jeszcze bliżej polskich rodzin, którym sieć towarzyszy w codziennych zakupach i celebrować wspólnie z nimi radość narodzin ich dzieci. Wspólnie z marką Dada Biedronka przekazuje paczkę powitalną każdemu maluchowi w Polsce, który przyjdzie na świat w 2020 roku.
Przeczytaj także:
W połowie 2020 r. firma rozpoczęła również wydawanie czasopisma dla przyszłych rodziców, rodziców noworodków i niemowlaków. Na łamach pisma "DADA" znajdują się porady, przepisy oraz kupony rabatowe na produkty sprzedawane w sieci sklepów Biedronka. Spółka prowadzi również stronę internetową z poradami dla rodziców.
Biedronka oferuje około tysiąca wyrobów private label. Artykuły pod marką własną odpowiadają za blisko połowę całości sprzedaży.
Przeczytaj także:
Według danych PMR w 2019 r. wartość rynku produktów dla dzieci wyniosła 15,2 mld zł.
Sieć Biedronka posiada w Polsce ponad 3 tys. sklepów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 11:33 Borys Szyc, Michał Żebrowski i… koń w nowej reklamie McDonald's
- 11:31 Poczta Polska: rośnie zainteresowanie usługami online
- 11:19 GUS: Sprzedaż hurtowa przedsiębiorstw handlowych w grudniu wzrosła o 9,4...
- 11:04 CBRE: Kolejne lata to dla rynku handlowego czas na przygotowanie nowych formatów
- 11:00 PepsiCo: Konsumenci najbardziej odczują zmianę w cenach dużych opakowań
- 10:46 PepsiCo i Beyond Meat tworzą Planet Partnership
- 10:35 Prof. Horban: należy odmrażać gospodarkę, ale powoli
- 10:27 Rok 2021: możemy liczyć na podwojenie obrotów e-handlu
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
UOKIK przebadał pieluchy dla dzieci - Pampers wypada blado
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
-
Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
-
Barbora rusza z e-sklepem w Warszawie. Do maja darmowa dostawa
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 3 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 4 Franczyza w Sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 5 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »GORĄCE OFERTY
POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Warszawa Białołęka (Grodzisk), Internetowa, 40.26 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Jasień (Kiełpinek), Sympatyczna, 63.20 m², wynajmę mieszkanie
- Dom, Wrocław Żerniki (Fabryczna), Gromadzka, 82.20 m², sprzedam dom
- Lokal użytkowy, Gdańsk, Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 91.50 m², sprzedam lokal użytkowy
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.