Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka rozpoczyna sprzedaż lokalnych tygodników

Biedronka uruchamia pilotażową sprzedaż tygodników lokalnych w wybranych sklepach. Pierwsze wydania trafią na półki już 16 czerwca. W ramach pilotażu w sklepach sieci Biedronka pojawią się: Tygodnik Podhalański, Tygodnik Siedlecki, Tygodnik Zamojski oraz Nowiny Raciborskie.
Reklama

W ramach pilotażu blisko 160 sklepów sieci Biedronka w 75 miejscowościach w Polsce będzie sprzedawać jeden z 4 tygodników lokalnych. Tytuły zostały wybrane do testu po konsultacji ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych, które zrzesza największe lokalne wydawnictwa prasowe w Polsce.
 
- Chcemy sprawdzić, czy oferta prasy lokalnej jest dla naszych klientów atrakcyjna – a nie ma do tego lepszej metody niż test sprzedaży. Teraz wszystko znajduje się w rękach klientów, czytelników - powiedział Grzegorz Pytko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum