Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka rusza z ofensywą reklamową. Wyprzedza Lidla w TV wydając prawie 10 mln zł

Biedronka zwiększyła budżet reklamowy. Sieć po raz pierwszy od dłuższego czasu znalazła się na czele zestawienia brandów z największymi wydatkami na reklamę. Według wyliczeń Nielsena, w drugim tygodniu stycznia firma wydała 9 474 110 zł. Drugie miejsce zajął Lidl (7 657 580 zł), a siódme Rossmann (3 377 464 zł).
Reklama

Przypomnijmy, tydzień wcześniej Lidl jako jedyna sieć handlowa znalazła się w zestawieniu. Lidl zajął wtedy piąte miejsce i wydał 4 448 080 zł .

Chociaż są to potężne sumy, to przypomnimy, że w okresie świątecznym Lidl wydał na promocję 95 mln zł; Biedronka o połowę mniej.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum