PARTNERZY PORTALU
  • Partner portalu: EY

Biedronka rzuca rękawicę Rossmanowi - darmowe pieluszki Dada powalczą z BabyDream

Autor: dlahandlu.pl 11 lutego 2020 10:54

Biedronka rzuca rękawicę Rossmanowi - darmowe pieluszki Dada powalczą z BabyDream Szymon Odolanowski z agencji Abanana Advertising komentuje akcję Biedronki „Paczka powitalna Dada”

Akcja Biedronki „Paczka powitalna Dada” w pewien sposób może oznaczać rzucenie rękawicy Rossmanowi i jego programowi „Rossnę". Chodzi przede wszystkim o konkurowanie z inną marką własną, która należy do Niemców, czyli BabyDream – ponieważ Pampers jest zbyt znanym brandem o ugruntowanej pozycji, z którym nie byłoby sensu jawnie rywalizować na tym etapie - wyjaśnia nam Szymon Odolanowski z agencji Abanana Advertising.

3 lutego firma Jeronimo Martins Polska poinformowała, że sieć sklepów Biedronka i marka artykułów dziecięcych Dada przygotowują specjalne, darmowe paczki powitalne dla dzieci, które przyjdą na świat w 2020 roku. Świeżo upieczeni rodzice otrzymają prosto do domu pieluszki, chusteczki nawilżane i papierowe patyczki do pielęgnacji marki Dada.

Akcja „Paczka powitalna Dada” wydaje się dobrym ruchem marketingowym, który na długo może związać konsumentów z marką własną Biedronki. O komentarz ws. akcji Biedronki poprosiliśmy Szymona Odolanowskiego, Influencer Marketing Managera w agencji komunikacji marketingowej Abanana Advertising.

– Akcja organizowana przez Biedronkę we współpracy z Pocztą Polską, a przy wykorzystaniu marki własnej – Dada – w pewien sposób może oznaczać rzucenie rękawicy Rossmanowi i jego programowi „Rossnę", aczkolwiek działania wiele różni. Chodzi przede wszystkim o konkurowanie z inną marką własną, która należy do Niemców, czyli BabyDream – ponieważ Pampers jest zbyt znanym brandem o ugruntowanej pozycji, z którym nie byłoby sensu jawnie rywalizować na tym etapie – uważa nasz rozmówca.

Produkty Dada nie są dostępne wyłącznie w Biedronkach, ale też w Hebe, które również należy do Jeronimo Martins. – Portugalskie przedsiębiorstwo piecze... cztery pieczenie na jednym ogniu, promując i markę wewnętrzną, i oba sklepy. Co z ostatnią „pieczenią"? To „mikroinfluencer marketing na skalę krajową". Paczki z wyprawkami to PR boxy, które rodzice dostają w barterze w zamian za przywiązanie i pamięć o marce, a w wielu przypadkach także recenzje przekazywane dalej. Wystarczy wzmianka na forum internetowym czy nawet w rozmowie ze znajomymi. W ten sposób można zbudować niesamowicie zaangażowaną społeczność, a obdarowane rodziny staną się ambasadorami marki – przewiduje Szymon Odolanowski.


WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 5769
Ilość aktualnych ofert: 512634

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    4,49

  • Śr

    3,14

  • Min

    1,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.