PARTNER PORTALU

Biedronka testuje nowe technologie, chce zmniejszyć zużycie energii

Autor: portalspozywczy.pl 2 sierpnia 2011 14:25

Obecnie mamy dwa tzw. zielone sklepy, w przygotowaniu są cztery kolejne tego typu placówki. Testujemy w nich technologie, które będziemy wykorzystywać w dalszym rozwoju sieci naszych sklepów w Polsce - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.

W  "zielonych sklepach" operator sprawdza, na ile dostępne dzisiaj najnowsze technologie są w stanie zmniejszyć zużycie energii, a tym samym obniżyć koszty działania firmy. - Weryfikujemy również, na ile te rozwiązania mogą zmniejszyć obciążenie środowiska naturalnego. Często nie są to jeszcze technologie, które możemy wdrażać w naszej sieci na szeroką skalę, ale musimy być z nimi na bieżąco, aby móc w przyszłości je skutecznie wykorzystać. Wbrew pozorom, budynek sklepu, takiego jak Biedronka, to współcześnie bardzo złożony mechanizm. Szereg instalacji: chłodniczych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, czy zasilających to obszary, gdzie zastosowanie najnowszych rozwiązań może przynieść wiele korzyści - tłumaczy Tomasz Suchański.

Czytaj więcej w serwisie portalspozywczy.pl

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7474
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.