Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka testuje rozwiązania, które zbliżą ją do supermarketu

Portalspozywczy.pl odwiedził w Warszawie sklep, w którym Biedronka testuje, m.in. stoisko mięsne z obsługą, nowe działy z warzywami i owocami, piekarnią, czy alkoholami. Należąca do Grupy Jeronimo Martins sieć dyskontów pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które zbliżą koncept jej sklepu do supermarketu.
Reklama

Dziennikarze serwisu portalspozywczy.pl odnaleźli sklep w Warszawie, w którym Biedronka pracuje nad udoskonaleniem wielu rozwiązań sprzedażowych. Eksperymentalny koncept sklepu ma znacznie większą powierzchnię i dużo szerszy asortyment od klasycznej placówki Biedronki, która ma ok. 600-700 mkw. Zamiast otwartych regałów chłodniczych, w których oferowane są produkty świeże, w tym pakowane wędliny, sery, przetwory mleczarskie czy dania gotowe, sklep ma zestaw zamkniętych szaf chłodniczych.

Oprócz poszerzonego asortymentu, mamy tam poprawiony dział z warzywami "Warzywniak", nową odsłonę punktu odpieku pieczywa "Piekarnia" i działu z alkoholami "Piwniczka Wina i Alkohole". W sklepie pojawił się również regał cukierniczy "Cukiernia", a także na nowo zaaranżowany punkt z kwiatami "Kwiaciarnia". Największą rewolucją w "nowej" Biedronce jest stoisko mięsno-wędliniarskie z obsługą "Mięsny - Świeże Mięso, Smaczne Wędliny". Dział oferuje świeże wędliny, mięso surowe i żółte sery, a tuż przy ladach znajduje się regał z daniami gotowymi. Wardo dodać, że oferta stoiska, które ma kilkanaście metrów kwadratowych powierzchni cieszy się sporym zainteresowaniem kupujących.
Nowe rozwiązania handlowe przenoszą Biedronkę na zupełnie nowy poziom rynkowy. Oczywiście ewolucja dyskontu Biedronka w kierunku supermarketu Biedronka była widoczna dużo wcześniej jednak teraz projekt przybiera realny ształt, pokazując w jakim kiernku będzie ewoluował handel dyskontowy w Polsce. Biedronka wprowadzając kolejne rozwiązania ponownie pokazuje, że jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm w kraju.

Przedstawiciele Jeronimo Martins podkreślają, że nie ma mowy o nowym koncepcie sklepu, ale raczej pewnym zestawie rozwiązań, która w jednym miejscu firma testuje. "(...) elementy formatu sklepu stanowią przykład testów, których na co dzień w naszej sieci prowadzimy wiele. W efekcie takich testów część rozwiązań trafia do standardowego formatu sklepu Biedronka. (...)." - odpowiada serwisowi portalspozywczy.pl firma Jeronimo Martins.
Według przedstawicieli Jeronimo Martins "poszczególne elementy mogą być testowane w kilku różnych sklepach sieci. Jednocześnie (...) rozwiązania podlegające testom różnią się między sobą w poszczególnych placówkach". Według informacji serwisu portalspozywczy.pl przynajmniej kilka sklepów z poszerzonym asortymentem testowanych jest w największych miastach kraju.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (6)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.