Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka w Szczecinie zmieniła szyld

Biedronka od strony Deptaku Bogusława w Szczecinie nie ma już krzykliwej żółto-czerwonej witryny. Zastąpił ją elegancki czarno-złoty kaseton z logo sklepu - informuje serwis Głosu Szczecińskiego, gs24.pl.
Reklama

Naklejone na szyby żółto-czerwone folie z wizerunkiem owoców zastąpiła matowa folia, przez którą przebija wnętrze sklepu. Żółte kasetony z logiem sklepu i napisami „Zapraszamy”, które zdjęto w listopadzie, zastąpiło duże logo Biedronki. Jednak nie w tradycyjnych dla dyskontu czerwono-żółtych barwach a w czarno-złotych. Biuro prasowe Jeronimo Martins, do którego należy sieć dyskontów Biedronka zmianę wyglądu zapowiedziało w październiku 2015 roku, przyznając, „że identyfikacja wizualna tego sklepu nie została właściwie dopasowana do budynku”.

Decyzja była efektem fali negatywnych opinii na temat witryny, która powstała podczas remontu sklepu w połowie zeszłego roku. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum