Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka wprowadza na półki La Speciale - markę własną w segmencie premium

Lidl ma swoją markę "De Luxe", Tesco markę "Finest", Carrefour linię regionalnych specjałów francuskich pod marką "Reflets de France", zaś Biedronka wprowadza przed świętami Bożego Narodzenia do sklepów produkty z wyższej półki pod marką "La Speciale - orginal premium food".
Reklama
Pod marką „La Speciale" Biedronka wprowadziła produkty w kategoriach przetworów rybnych i ryb, wędlin i pasztetów, serów, makaronów, sałatek, mrożonek i deserów. Operator promuje obecnie ok. 20 produktów „La Speciale". 

Utrzymane w biało-granatowej tonacji kolorystycznej, luksusowo wyglądające opakowania, z dodatkowymi akcentami kolorystycznymi (zieleń, fiolet, czerwień, seledyn, pomarańcz, itp.) uzależnionymi od kategorii produktowej, będą wyróżniać produkty „La Speciale" na półkach sklepów, a także kojarzyć się klientom z wysoką jakością.

Pierwsze produkty pod marką „La Speciale" pojawią się w sklepach Biedronka już 4, a kolejne 11 grudnia.

W przypadku Biedronki wprowadzenie nowych produktów marki własnej w segmencie premium jest kontynuacją nowej strategii produktowej. Biedronka planuje poszerzyć asortyment (ze standardowych 1000 produktów) o dodatkowych kilkaset pozycji.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.