PARTNER PORTALU

Biedronka wprowadzi cyfrową wersję programu lojalnościowego

Autor: EK 8 marca 2021 13:54

Biedronka wprowadzi cyfrową wersję programu lojalnościowego Moja Biedronka

Biedronka wprowadzi nową cyfrową wersję programu lojalnościowego i karty Moja Biedronka. Dziś korzysta z niej ponad 10 mln użytkowników. - Stworzenie cyfrowej wersji i wprowadzenie aplikacji pozwoli nam na większe spersonalizowanie oferty dla naszych klientów. Każdego dnia jest to coraz istotniejsze, zwłaszcza dla młodego pokolenia - mówi Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki.

- Prace nad aplikacją są zaawansowane i wierzę, że zgodnie z planem uda nam się udostępnić ją klientom jeszcze w tym roku - powiedział Luis Araujo, dyrektor generalnym sieci na konferencji poświęconej wynikom Jeronimo Martins.

W Biedronce mamy dwa priorytety związane z procesami digitalizacyjnymi. Pierwszy to interakcja z konsumentami. Chcemy więc angażować naszych klientów przez platformy cyfrowe, by mieli więcej punktów styku z marką Biedronka. Pracujemy nad rozwojem cyfrowego centrum, w którym będą toczyć się prace związane właśnie z tym elementami naszego biznesu. Dzięki temu chcemy stworzyć nie tylko stacjonarne, ale także cyfrowe doświadczenie zakupowe dla polskich konsumentów. 

Digitalizacja ma objąć też procesy operacyjne w całej firmie, by ułatwić proces sprzedaży, zarządzania. By nasze działania bardziej efektywne, szybsze, ale także nastawione na większą interakcję z klientem i wzmocnienie doświadczenia klienta. Z punktu widzenia naszych kolegów, pracujących w sklepach narzędzia technologiczne mają także zwiększyć satysfakcję z pracy - dodał Luis Araujo.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8528
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    4,66

  • Min

    2,50

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.