Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Biedronka: Z nadzieją obserwujemy prace NBP nad obniżeniem opłat za płatności kartą

Nigdy nie odrzucaliśmy pomysłu wprowadzenia do sieci Biedronka płatności kartą. Uznajemy jednak, że obecnie nie byłoby to z korzyścią dla naszych klientów. Zważywszy na liczbę naszych sklepów i dzienną liczbę transakcji w każdym z nich, koszty, które musielibyśmy ponosić, z pewnością niekorzystnie wpłynęłyby na ceny. A te staramy się utrzymać na jak najniższym poziomie - mówi w rozmowie z portalem www.dlahandlu.pl Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci Biedronka.
Reklama

- Nie chciałbym spekulować, jaka wysokość stawki interchange będzie dla sieci Biedronka opłacalna - decyzja o realizacji tak ogromnego projektu, jak wprowadzenie płatności kartami, musi być poprzedzona złożonymi analizami. Wierzę jednak, że sam rynek, a przede wszystkim organizacje kartowe, wypracują w końcu rozwiązanie, które będzie atrakcyjne dla akceptantów kart (czyli punktów handlowych), jak również umożliwi dalszy rozwój obrotu bezgotówkowego. Z nadzieją obserwujemy prace Narodowego Banku Polskiego w tym kierunku. Jednocześnie skupiamy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej dostępności bankomatów - są one obecne obok większości sklepów Biedronka - dodaje dyrektor sieci.

Czytaj również: NBP chce obniżenia kosztów obsługi transakcji kartami 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.