Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Biedronka z ofertą produktów w porcjach do 50 i do 100 kcal

Biedronka wprowadziła do sklepów nową linię własną produktów spożywczych „kcalculation - licz kalorie!”. Produkty pakowane są w porcjach do 50 kcal lub 100 kcal, dzięki czemu nadają się na przekąskę w ciągu dnia czy drugie śniadanie do szkoły.
Reklama

Sieć poinformowała, że wspólnie z dostawcami dąży do ograniczenia w artykułach spożywczych marki własnej substancji, których w Polsce spożywa się za dużo. W ten sposób w roku 2015 r., w ramach produktów przetworzonych, na rynek wprowadzonych zostanie mniej o ponad 120 ton cukru, ponad 250 ton tłuszczu i 39 ton soli. Od 2009 roku Biedronka współpracuje także z Instytutem Żywności i Żywienia, angażując się w akcję edukacyjną „Czytaj etykiety”.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum